14. jul. 2010

Bolddrengen Gunilla

Efter at have været på stranden og spise morgenmad med familien (far, fars kone, lillebrødre + farmor), og efter at have været lidt hjemme (og hængt ved computeren), tog vi som sagt til Amager strandpark (dog uden farmor) for at spille minigolf..
Men helt ærligt, jeg troede de (gamle) var blevet dumme, for vi kunne simpelthen ikke finde det sted hvor golfen var, fordi den hjemmeside fars kone var gået ind på åbenbart var ti år gammel, og adressen altså derefter var ændret i mellemtiden...
Meen da vi endelig fandt det var det helt fint og rigtig hyggeligt, selvom jeg dog havde håbet på/regnet med en is...! :(

Som bolddreng gi'r jeg min halvlillebror golfbolden.. :)

Ventende på en vildfaren bold.. eller hedder det kugle?!

Min tur -ooog hun skyder...

...et lorteskud!...
Men sjovt var det :)

Og ja, her kommer så et alternativt dagens, som faktisk bare er lidt en blanding af i gå og i forgårs...

NB.: Nu ser det jo egentlig ud, som om jeg gør alle tingene jeg blogger om to timer før jeg i virkeligheden gør dem, fordi jeg stadigvæk ikke lige har fundet ud af hvordan man ændre tidszonen eller hvad man nu skal gøre for at tiden er rigtig... Men i princippet er det jo meget s,art, så ser det ikke ud som om jeg er så sent oppe ;D Minder mig om jeg MEGET snart burde gå i seng :(

Ingen kommentarer: