21. aug. 2010

Dagens med... spiseforstyrelse?




Cropp tørklæde, vintage skjorte, Gina Troicot top, Only shorts
og stribede strømper fra ingen andre end Føtex

Jah det blev lige i ta selv udgaeven idag... håber I overlever, men når man er alene hjemme, jah, så er der jo heller ikk enogne til at fotografere én... Anyways..
Spiser jeg for meget, eller spiser jeg for lidt??
Seriøst, jeg er sulten (læs: lækkersulten) hele tiden..... Er det så fordi jeg spiser for meget og "mere vil have mere", eller spiser jeg simpelthen for lidt, så jeg hele tiden er sulten?? Det er lidt underligt, prøver virkelig at holde mig fra søde sager, og det går ok, men så tænkte jeg jo, at når nu det var weekend - og jeg har fået 500 kr. til manglende ting nu hvor de gamle ikke er hjemme- at jeg så godt måtte spise lidt mere, og nu har jeg så både købt en lille Yoggi yoghurt, to plader chokolade, koldskål og en mathilde kakao... Hår da også købt frugt, som man måske kan se;) Men alligevel... jeg blir fristet, når muligheden er der...

Nå, der var lidt (mere) jeg skulle tænke over, men her har I i hvert fald et slags dagens i spejl;)
Havde et par helt almindelige sorte Converse sko på udenfor:)

Ingen kommentarer: