31. aug. 2010

De smukkeste sko: live :D




Undskyld for den halvdårlige mobilkvali... :)

Seriøst, jeg eeelsker de her sko!! De to sidste havde Emilia og Freja fra min parallel klasse på idag, og flere gange var jeg ved at stjæle Emilias (de allernederste), mest fordi det var dem jeg kunne passe, haha, men jeg er vild (VILD) med dem. Frejas kunne jeg desværre ikke passe, men ellers havde jeg nok også været ved at tyve dem med hjem ;) de er forresten fra Bianco.
Det store billede har jeg faktisk som baggrund på min mobil, fordi jeg også virkelig elsker de sko, som heldigvis (eller desværre?) er min mors, og pigernes skovalg idag fik mig jo også til at hige efter at tage et par af min mors på da jeg kom hjem:) hehe, de er faktisk rigtig gode at have på, og så er de jo vildt søde :) de er begge fra Aresoles (hvis nogen kender det mærke????)

Lenna kommer senere idag, så skal jeg vise jer de sko jeg havde på idag, dem var Emilia og Freja også helt vilde med, hehe.
Er alene hjemme her til aften, så det ville være hygge hvis hun (lenna) ku spise med mig, det kan hun nu ikke, så hun kommer bagefter:)
Nu vil jeg smutte ned og købe ind- i høje hæle:P

Mon det går?
Hvordan har I det med høje hæle?

4 kommentarer:

Emmi sagde ...

thank you :) I like the shoes in picture 3 !

Gunilla sagde ...

It's my friend Frejas shoes in pic 3 :) I like them too:)

Kristiana Vasarina sagde ...

Loooove your shoes:D!

Gunilla sagde ...

Thanks! It's actually my friends and my moms :D