15. aug. 2010

Dejligt "vintage" tøj

.. forhåbentlig;) Om snart skal jeg nemlig lige over i "tøjbytteren", som vi kalder den her i "nabolaget", for at se om det skulle være noget fedt tøj. Det er en slags genbrugstøjbutik, den er bare gratis, og kun for beboere... Man kan frit aflevere og finde tøj, uden nogen sammenhæng. Det er et fint koncept, syns jeg, vi skal også lige aflevere en masse fyldte poser;)

Skal se om jeg kan finde noget der minder om Robyn's fede fede "items" herunder..
Jeg elsker dem, og der kommer flere billeder senere :) :)
Det er forresten også de billeder jeg har tænkt mig at hænge op inde i skabslågerne til inspiration!










Alle billeder fra Twitch Vintage

Håber jeg finder noget, nu hvor jeg ikke kan shoppe.. skal nok vise hvis jeg finder noget fedt;)

Ingen kommentarer: