23. aug. 2010

Feeling like I'm Charlotte

Billede fundet via Google på Daily Mail her

Her lige lavet nogle lektier, men måtte stoppe da jeg bare ikke kunne koncentrere mig.. heldigvis har jeg da ikkenoget for til i morgen nu.
Inden lektier har jeg så været ude og løbe, og hold kæft, hvor er jeg glad for, at jeg fik det gjort med det samme jeg kom hjem (og havde hentet løbesko hos mor), og ikke ventede, for se dét vejr- jeg var aldrig kommet ud!!
Nå, men pointen med billedet er, at fordi det stadig regnede lidt da jeg løb, havde jeg taget lange joggingbukser og regnjakke på, og jeg følte mig virkelig som Charlotte fra Sex and the City i 1'eren hvor hun endelig løber efter at hun er blevet gravid... Tror det var fordi jeg løb der og var helt pakket ind, og så fordi jeg havde musik i ørene, selvom hun jo ikke havde, men hendes pelsede hvide ørevamere minder mig om hovedtelefoner, selvom mine bare er de klassiske fra Apple... Det var dagens lille historie;)

Ingen kommentarer: