6. aug. 2010

Kan ikk tage mig sammen

Nej, jeg kan vist ikke rigtig tage mig sammen til noget - andet end at ligge på langs med computeren...
Det var rigtig hyggeligt igår,min fætter og jeg blev og sov hos min farmor. Vi så tre film, bagte kage og lavede hjemmelavede burgere, og selvom vi ikke kom overdrevet sent i seng er jeg alligevel vildt træt..

Og jeg har jo en masse ting jeg gerne vil lave/ have lavet, men jeg kan simpelthen ikke tage mig sammen. Det gode er jo så, at jeg gerne vil ligge med com'en, og det kan jeg jo godt tage mig sammen til, men det kan jeg jo ikke blive ved med hele dagen, vel..

Noget af det jeg vil/skal idag er som følger..
  • Rydde op!!!!!! (Idag?! Det skulle være gjort for mange dage siden..)
Hmm, det går pludselig op for mig, at det egentlig er det eneste jeg virkelig skal have ordnet... Jeg burde sådan set også læse lidt, har stadig 2 ud af 3 bøger fra bib som jeg ikke har læst endnu, men det haster jo ikke...

Har læst den første; "Er du til noget?" men måske er grunden til, at jeg ikke kan tage mig sammen til at læse, at jeg ikke ved hvilken af de to andre jeg nu skal begynde på..?

De andre ting er jo heller ikke vigtige, ikke sådan for en bestemt dag i hvert fald..
Men de andre ting er at få styr på mine kvitteringer og de penge jeg skylder, og som folk skylder mig..
Og Nårh jo, dét jeg også skal idag er at arbejde lidt, bare sådan et "pakke mapper-arbejde" for min stedfar, som jeg nogle gange laver, også oppe på arbejdet..
Så får jeg da lidt flere penge, har seriøst brugt mange penge i Polen!!
Her er (næsten?) alle mine bonner fra turen:


Hey, var det her indlæg ikk rimelig intetsigende eller noget??
Nå, ski'e vær' med det, det er vist nok bare sådan jeg er/har det idag;)

Ingen kommentarer: