19. aug. 2010

Lækkert hår

Gammelt billede fundet på Blue is in Fashion this Year

Så det her billede for lang tid siden på ovenstående blog;) Forøvrigt én hvis stil/mode collager jeg er reet så vild med;) Jeg elsker bare pigens lange lækre hår, og frisuren!! Hestehalen er floooot!!!

Har jo været på kattehjem idag, så har ikke haft tid til så meget andet, ikke engang lektier (ups!) men har heldigvis ikke nogen for til imorgen, så idag blir det til det her smukke billede, der kun bekræfter mig i, at jeg skal lade garnet gro (!), og jeg kommer med et dagens for idag -imorgen:)

2 kommentarer:

Simone sagde ...

Jeg er helt forelsket i alle de ringe du har på, på det nedereste billede hér: http://bananajeans.blogspot.com/2010/08/frste-skoledag.html#comments ... Jeg har søgt på mærkerne du nævner de er fra, men kan ikke finde nogle sider hvorpå jeg rent faktisk kan købe ringene? Er de købt online eller i en butik?

Gunilla sagde ...

Hej Simone! Hehe, mange tak. Åh må "indrømme", at jeg har købt dem i butikker i henholdvis Tyskland og Polen, og har ikke set de butikker i DK... Ked af det :/
Held og lykke med søgningen;)
/Gunilla