20. aug. 2010

Neglelak


Ville lave et indlæg om noget neglelak jeg ku tænke mig, og da jeg ville finde et billede på Google, faldt jeg over det her billede fra bloggen Negle Nymfer, totalt cool, en blog KUN om neglelak, som jo også er en del af navnet.
Søgte som sagt på Google efter OPI neglelakker, da jeg forleden dag så, at de her OPI lakker i Matas, ved ikke om det bare er mig og de har været der længe, eller om det rent faktisk er nyt, at Matas sælger OPI... Vidste dog ikke helt hvilken farve jeg skulle vælge, og udvalget var nu heller ikke det største, jeg har set:) - Kun i forskellige røde og brune nuancer, og selvom de brunlige var flotte og efterårs farvede (vist nok også moderne?) så har jeg allerede nogle forskellige brune, så det måtte lige vente...
Har også læst på mange blogs, at Essies lakker skulle holde fint, så derfra skal jeg nok også snart have noget fra:)

Desværre tror jeg at en del af grunden til, at mine negle flækker i lag er, at de ikke kan tåle neglelakken, og da jeg er storforbruger af neglelak og mine veninde i dag i skolen sagde, at hendes negl lige var flækket efter kun én dag med neglelak, og hun bruger ellers ALDRIG naglelak, så kunne det nok være en grund, plus, at jeg også har en dårlig vane med at pille i mine negle, så snart der ikke er lak på, så er stadig lidt i tvivl om jeg skal blive ved eller holde pause en gang i mellem og så VIRKELIG tage mig sammen og ikke pille/rive i mine negle, mon ikke det er vejen frem?!

Sara fra min klasse havde fx. også før ferien de korteste, grimmeste afbidte negle, og da vi så kom i skole igen, var hendes pludselig vokset ud over neglen- hun var simpelthen bare holdt op med at bide i dem, sagde hun, så mon ikke jeg også kan?
Nu er mine negle også lidt pænere og ser lidt mere nprmale ud, nu hvor jeg har klippet dem korte, så man ikke så godt kan se de "øverste" lag... må altså bare tage mig sammen;)

OK, her skrev jeg jo lige en hel roman, men så kom jeg da også frem til hvad jeg skal stille op, så må vi bare se, om jeg kan holde det, for har virkelig en slags afhængighed af neglelak ;P

Go' weekend!

Ingen kommentarer: