12. aug. 2010

Tiden går jo alt for hurtigt!


.. Ja den gør, og pludselig er klokken 15!? Havde ellers fri 13 og syntes jeg havde laaang tid, ikke fordi jeg skal det store, men tid er jo altid dejligt at have :)

Fx syns jeg ikke engang jeg har tid til at fjerne neglelak og læse blogs, så det prøver jeg at gøre på samme tid, og det går.. sådan okay ;)
Skal have ny neglelak på om lidt, læse flere blogs, og senere idag skal far og jeg ned på rådhuset og have lavet nyt pas til mig.. OG have taget kedelige pasbilleder... de skal være så grimme nu?!

Nå, meningen med billedet, som jeg så hos Hanneli, er, at da jeg igåraftes stod foran klædeskabet og skulle finde tøj til idag (som jeg kommer med senere idag) stod jeg og tænkte på at hænge billeder af forskellige styles op inde i lågerne, så jeg ku' få en masse gode idéer når jeg står der og er lidt lost..
Alle pigerne, som vist er modeller for Gucci, er klædt/stylet vildt godt, er især vild med nr. 4 fra venstre(!), og bla skal det billede og billeder fra Twitch Vintage hænges op i skabet..! Tror det blir ret smart og forhåbentlig meget nemmere;)

Ingen kommentarer: