17. sep. 2010

Fredag 170910


H&M cardigan, Only spencer/t-shirt og mors gamle øreringe
..resten kender I vist.. :)

Min fredag har været liidt presset, har i hvert fald skrevet det meste af en praktik ansøgning...
Har dog også lige haft tid til at læse blogs og har (vist??) ikke lige så mange lektier for aom jeg nogle gange har:)
I dansk idag så vi fx. film, lige hvad jeg havde brug for om morgenen, var helt væk hvis vi sku ha lavet normal dansk..

Øreringen er lidt mere guld agtig i det, men det var svært at fange.. ?

Imorgen rejser min mor og hr. stedfar til Korsika, så jeg her huset for mig selv, luksus;) Havde forestillet mig en video aften, men der var vist ikk så mange af pigerne der kunne, og har lidt glemt at spørge dem, hehe... ellers ser jeg da bare film for mig selv, ja jeg gør! :D

Nå, nok om mig, håber I har haft en lækker fredag indtil videre!

Ingen kommentarer: