3. sep. 2010

Tanker om dagen

Idag skal jeg alt for mange ting, meget mere end jeg gider, og sikkert også har tid til! :/
Jeg skal lave lektier (en masse), lave bryllupskort til brylluppet i morgen, hjælpe min mor med tøj til imorgen (kan vente til imorgen..), slappe af, og så vil jeg gerne klippes, bare af min far, men ved ikke om han har tid idag... han klippede det nemlig i sidste uge, men det blev lidt skævt, så har ikke kunne have løst hår siden, og det tror jeg gerne jeg vil imorgen, så det må han meget gern have tid/lyst til.
Og så er jeg bare så mega træt, at jeg overvejre at lægge mig til at sove, selvom jeg har sindssygt mange lektier for og sandsynligvis ikke får id til dem imorgen.. Men man kan jo ikke lave lektier når man er ved at falde i søvn, vel?
Tror dog jeg er liidt friskere end i fysik (ca. 2 en halv time de sidste timer om fredagen!!)

Tror jeg vil bruge de her billeder som inspiration til kortet:)







Billeder fundet via Googles billedsøgning

Tror det skal være noget med kager og gaver, eller også "bare" et brudepar, nr. 3 er helt vildt cute, syntes jeg, måske printer jeg den ud og klipper lidt? Tror også jeg vil have sådan nogle bånd eller papir strimler tværs henover eller noget i den stil.... eller hvad med en slags collage?... Nu må vi se, har ikke så meget at bruge til det nemlig, men det går nok, hehe, ellers køber vi (min mor) noget:)

Åååårrhh endelig fredag!!
(selvom jeg har lektier for)
Hvor er der goodt!!
GOD WEEKEND!!!

Ingen kommentarer: