8. sep. 2010

Ny form for dagens: detaljer

Vintage strik, blomstret Vero Moda top, Pieces leggings og tørklæde, Orsay mobiltaske, øreringe fra veninde og New Yorker sko

Havde ikke lige nogen til at være min photogrpher, så her er en ny form fro dagens: detaljer, og jaja, det er set før, men nyt for mig;)
Skal på arbejde senere... hehmm, why do I tell you that? Have no point right now?! Nå, anyway, så ved I da det:) Og havde tidligt fri idag, så har allerede lavet lektier og det hele, så nu hygger jeg mig med bloglovin (:
Føler mig faktisk ret sej og er lidt stolt af mig selv, fordi jeg selv har skiftet batteri på min cykellygte:P Og igår havde jeg lidt samme følelse, da jeg selv lavede middag;) hehe, jeg er da også bare en alt-mulig-dame, hehe.
Og nåhja, glemte lige at fortælle grunden til, at jeg viser mine øjne i collagen, det er fordi jeg har taget mascara på (Loreal Extra-volume Collagene), og bukket vipperne inden, fordi den egentlig bare gør dem sådan lidt stive/lige-ud-agtige, eller som min mor sagde; edderkoppeben (yydr!)
Hvad syntes I om mine vipper idag?
See ya!

2 kommentarer:

Phuong sagde ...

nice bag and colorful outfit

Gunilla sagde ...

Thanks ;) love respons!