15. sep. 2010

Tanker om praktiksøgning

Source: Elle.dk

Iiirh, hvor er det irriterende, at jeg ikke har (haft) tid til at ansøge om praktik (eller hvad det hedder?) før en mikromikrolillelillebitte smule nu... Eller, nu har jeg bare sat det igang... har egentlig mange muligheder og lyst til flere ting, men jeg har haft så mange lektier for og har også haft lyst til andre ting, og når man måske så endelig har haft tid har man alt andet -eller intet- i tankerne og glemmer det så igen :/ *skvat*
En af mine muligheder er at komme i praktik hos magasinet Elle, mest fordi hr. stedfars vens kone er Elles redaktør eller hvad det hedder, og da jeg sidste år prøvede at komme i praktik/brobygning hos Vi Unge (hr. stedfars bror kendte en fra Vi Unge ;) ) men der ikke skete noget, ku det jo være vildt fedt at prøve det nu... Har nemlig næsten lige siden jeg begyndte at læse blade, syntes at det var ret spændende med alt det der sker "bag om" bladet, altså på redaktionen, med layout, fotografering, tøjet, anskaffelse af diverse produkter osv. .. Men kom selvfølgelig først på tanken, da han (hr. stedfar) fortalte, at han kendte Elles chef, og siden har jeg så hverken haft tid eller tænkt at det var vigtigt at sende ansøgningen nu, selvom jeg godt ved, at man bare skal være så hurtigt ude som muligt, men tiden er, som sagt, alligevel løbet fra mig og der er sket mange andre ting... så alt hvad jeg kan gøre er vel at håbe, søge seriøst, sukke og være hurtig nu, for vi skal allerede i praktik om 6 uger... Årh, fuck hvor jeg hader det, men aj, hallo, Gunilla, jeg ved jo ikke hvordan det vil gå mig endnu, og nu hvor jeg jo har gjort mig disse tanker kan det jo være jeg vågner liidt mere op nu;)
Min situation minder mig en lille bitte smule om en model der vist havde gæsteblogget hos Momo om, at hun ikke ville/kunne vælge mellem skolen (gymnasiet) og karrieren som model, selvom der lå jobs i skoletiden...
Det her (praktikken) er sgu -måske- min fremtid, men det er tidsrøverne, lektierne, jo ligesom også!!
SUK!
Det var dagens tanker, om lidt kommer dagens tøj;)

Ingen kommentarer: