14. okt. 2010

Hvad jeg fandt + fik idag

Jeg fik et par vanter, fra h og m, og et par jogging/løbe bukser fra Hummel


De her støvler fra Bianco var ret fede!! Måske sku' de bare være sorte til mig?!


Psyko seje strømpebukser med leo print og bandage... fra Wolford, som du kan se ;) , men til 315 kr. må jeg vist finde et alternativ;)!!



Psyko mega -fucking- fede støvler fra Shoe Biz!!!! De er faktisk navy blå som det så formelt hedder (gør det ikke??) men det kunne min skod mobil jo ikke lige fange;) De er med blødt foer og koster lige præcis 999 kr, så min mor ville liige spørge min far før hun gav mig dem, for hun var også ret vild med dem(:

Den navy blå støvle fra Shoe Biz plus to sorte fra Vagabond

Det var hvad jeg fik og hvad jeg fandt idag i Rødovre Centret med min mor. Vi skulle ikke shoppe, bare købe nødvendige ting; havde kun et par lidt for små og plettede og kolde gym-bukser og dar var huller i mine vanter :D Det er der lavet om på nu!
De der strømpebukser er sgu for fede!!! Sååå surt de er SÅ dyre... men sådan er det jo... ligesom støvlerne, men dem var min mor alligevel på!!! Nu må vi se;D

Imorgen er det motionsdag og så er det FERIE!!!! Jubiii!!! Dejliiiiiigt!!

Ingen kommentarer: