21. okt. 2010

Jeg bliver altså nødt til det! (igen!)


Ja, jeg bliver altså nødt til at poste Rihannas nye sang Only Girl in the World IGEN;) For nu har jeg "endelig" fundet den ægte video, faktisk hos Stephanie H. Blev helt glad;)
Elsker farverne i videoen og ja, elsker bare sangen. Og når hun smiler! Hun er så SMUK, især når smiler:)
Men det der postkasse hår?! Det er måske liidt ærgerligt... MEN heldigvis er det jo musikken jeg skal lytte til og ikke håret jeg skal glo på(:

Godnat!
Jeg burde virkelig gå i seng nu, burde jeg ikke?
Det er jo en hvis ens fødselsdag imorgen- ok idag! -jeg SKAL iseng nu,
men vil ikke, det er deeejligt at glukke på blogs!!

Har forresten opdateret min blogliste,
vil prøve at bruge den i stedet for Bloglovin'...

Ok godnat, Gunilla, gå i SENG! :D

3 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

Aaaaalt for fine negle! ;D

KANI sagde ...

oh! those spotty tights - i have some too! also love your white lace top :):)

Gunilla sagde ...

Rikke'M: Iiiih mange taak;D

KANI: yay these tights are so pretty;) and thanks;)