19. nov. 2010

Det virkede!!

Photobucket
JAAAAAAAAAAAAH!! Jeg er lige blevet ekspert ("ekspert") til Photobucket.com!!
Så fra nu af vil mine billeder blive i meget bedre kvali og samtidig liidt større :) - Dog undtagen lige nu, for rent vanemæssigt skrev jeg 400 i stedet for 500.. Men kan bedst lide når de er width 500, har bare holdt mig fra det tidligere fordi mine billeder så ville blive alt for utydelige...

Nåmen nu vil jeg lige benytte mig at at jeg jo vil vise dagens fra i onsdags... Min far er bare spa**er til at tage normal billeder ;P Hele (næsten) idéen med dette outfit var nemlig et par vandmelon-sokker i sorte converse... Men jeg var altså pænest på det her billede, så sådan er det. Punktum. Bare ærgeligt.. :)
Go weekend igen! Jeg er så GLAD for det her shit, at du ve det ;)

Ingen kommentarer: