16. nov. 2010

Hold kæft

Hold kæft, hvor er jeg træt..
Hold kæft... - det er det jeg har gjort, igår
Og holdkæft, hvor jeg lyder som en der skulle til at begå selvmord eller noget!
Men det er jeg altså overhoved ikke. Jeg er bare træt, og grunden til at jeg ikke fik blogget igår er vel egentlig bare, at jeg både ville have en lille hurtig blog-pause, og at sagtens kunne bruge tiden på noget andet :)
Hold kæft, hvor jeg bare snakker derudad, hold kæft Gunilla! :D
Jeg ville bare lige vise denne her koral farvede t-shirt, som jeg egentlig købte sidste sommer, men er stadig helt vild med den. Rigtig vil med den, faktisk! ;D Den er frisk, behagelig og nem at style;)
Og så er den fra New Yorker, hvis I vil vide det!
Havde den på igår, men der fik jeg jo ikke vist den.. -og nå ja, så er det jo også smart at den ikke behøver blive vasket så tit, fordi den ikke rører armhulerne, når den er så løs ;D
Nåh, nu fik jeg plapret løs for 2 dage... Det er så typisk mig; jeg sætter mig for at skrive ét, men skriver andet, og meget mere end jeg egentlig havde tænkt mig. Sådan er det både her på bloggen og i min fysiske og personlige dagbog!! For det skriver jeg altså også, når jeg kan komme til det, og kan huske hvad jeg har på hjerte:P
Nåm go' nat, vil lige tjekke de vigtigste blogs og så vil jeg tjekke indersiderne af mine øjenlåg, du! ;)

Ingen kommentarer: