11. nov. 2010

Luksus ønske #2

Luksusønske no 2: Lækre skindluffer med bløøødt foer og varme pelsede ørevarmere, Status: Ikke opfyldt- ENDNU! :D
Jeps, kunne rigtig godt bruge et par lækre sorte skindluffer og et par ørevarmere/ørebøffer/whatever.. ;D
Har luftet ønsket for min mor, sådan som en hentydning; eej moar se, er den ikke fin? og den er helt sikkert vildt varm!...
-- Og hvad gør min mor så?? Hun køber da et par luffer og ørevarmere, TIL SIG SELV!! Altså, halloooooooooooo?!
Nå, men sagde selvfølgelig til hende, at jeg jo også godt kunne tænke mig/bruge sådan nogle, og at jeg altså havde sagt det til hende før.. -har lånt ørevarmerene de sidste par dage, de er SÅÅ varme! Nå, men hun vil gerne give mig nogle (både luffer og ørevarmere), hvis altså min far betaler den anden halvdel. Men det vil han godt, så nu skal vi bare ud og købe dem.. :)
Skal nok ha nogle lidt andre vanter, både så vi ikke skal helt til Valby, hvor hendes ting er fra, og så for at vi ikke bytter rund på dem. Og så skal jeg måske også have mine ørevarmere som en slags hårbøjle i stedet for den type min mor har, som er en bøjle der går om bag i nakke/baghovedet.... Men hver ting er smart til forskellige ting...
Og nej, jeg vil ikke have dem i ægte pels, men det tror jeg heller ikke de er, for de er okay billige, dem min mor har i hvert fald(:
Nå, der kom lige en masse sniksnak;) Dagens outfit on its way;)

3 kommentarer:

Maria sagde ...

Jeg ønsker mig også nogle lækre skindluffer - hvis du finder nogle på tilbud eller lign., så råb endelig højt! ;o)

/Maria.
http://hittehonesverden.blogspot.com/

Anna A sagde ...

Hvor er lufferne fra?
-Jo alle tingene ser super fede ud:)

Gunilla sagde ...

Maria: Uh det kan jeg godt forstå;) Og ja, hvis de er billige er det jo kun endnu lækrere;) så skal nok gi' lyd hvis det sker:)

Anna A: åårh, hvad var det nu det hed??. Nårh jo, Madam My i Valby.. Ved ikke om der findes Madam My'er andre steder :)