9. nov. 2010

På hjernen

-i morges..

- i eftermiddags

- her til aften
:)
Som I kan se er min musik smag meget blandet, for jeg er vild med alle de her sange, og har Dickows og Black Eyed Peas' cd'er på iPod'en ;)

Hvad har du hørt idag?? :D

NB: Vil lige filføje, at jeg ikke har noget med slut-reklamen på den sidste video at gøre, og at jeg faktisk ikke havde lagt mærke til den (ups!), da jeg lagde videoen op. Blev selv lidt irriteret over at den pludselig skulle være der, men vil ikke slette videoen bare på grund af den. Derfor, kære læsere, jeg får ikke penge elle rnoget for den, og havde ikke i tankerne at den skulle være der. Sådan er det bare... Og det gør vel ikke sangen dårligere af den grund?
Så skulle det vist være på plads, inden misforståelserne gør sit indtog :)

2 kommentarer: