12. nov. 2010

Teater i aften



Via Google

Yups, i aften skal min mor og jeg nemlig i teatret, i Mungopark, og se et stykke opkaldt efter bogen/bøgerne "Kvinde kend din Krop". Da bogen jo ikke er en historie er stykket ikke baseret på en historie, men vistnok bare forskellige situationer en kvinde kan opleve. Tror jeg nok. Men jeg glæder mig i hvert fald meget! Tror det bliver rigtig sjovt, og så skulle det vist også blive lidt hot ifølge min mor... hmm, men det dør jeg jo ikke af?!.. ;D
Har i øvrigt den nyeste udgave af Kvinde kend din Krop, men har ikke brugt den såå meget, men den er meget godt at have, det står om alt fra menstruation og kærester til glæde og andre følelser!
GO' FREDAG EVERBODY! :D
-Er det ikke dejligt?!

2 kommentarer:

Maria sagde ...

Lyder spændende - er spændt på at høre, hvad du synes!
God weekend!
/Maria.
http://hittehonesverden.blogspot.com/

Gunilla sagde ...

Hehe, skal nok komme med en slags lille anmeldelse;) tak i lige måde:)