19. nov. 2010

Vintage Gaga


Lady Gaga, inden hun blev det :)
Sangen er da fin nok, men det jeg bider mest mærke i er, at hun stadig ligner sig selv- af det man nu kan se af hende- og så var hun også den der lidt underlige type, der tager hånden i luften inden sangen nærmest er begyndt;)
Men samtid er hun også helt anderledes end nu; mørkt (oprindeligt?) hår, mere almindelig kjole og helt anderledes lyd! Men sådan kan jeg også godt lide hende (:
-> Jeg kan jo generelt godt lide hende, og hun skulle vist forresten også snart udgive endnu et album, uh glæder mig!
Så også en masse nye sange hun har lavet, da jeg igår surfede på Youtube (og fandt denne), men nåede ikke at høre dem alle... Men de er helt sikkert gode - for sure! :D

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

virkelig mærkeligt, hun ser godt nok anderledes ud!

Gunilla sagde ...

Ja, ikkeogså? :)