1. dec. 2010

1. december!!

Wuhuu :D
Er nu ikke som sådan i julehumør, men det er da alligevel meget hyggeligt at tænke på.. Nu kan nedtællingen for alvor begynde :)
Og det har jeg tænkt mig at gøre lidt ud af her på bloggen... ;) Havde tænkt på, at her skulle være en slags julesangsjulekalender :P
Da jeg dog først kom på den idé for kun et par dage siden, har jeg ikke nået at undersøge det store i forhold til, hvordan jeg gør så det bliver præcist som jeg vil ha' det og så det samtid bliver lidt ligesom at åbne en rigtig kalender, altså at man ikke ved hvad det er før man åbner lågen, i bloggens tilfælde trykker på "play"... For ja, langsomme Gunilla har ikke fundet ud af hvordan man kun viser "play-panelet" på en youtube sang, og ikke hele videoen... Så I må "nøjes" med at se på den også, hihi, det overlever I jo nok, ikke? Det er jo stadig hyggeligt med en ny julesang hver dag:)
Nå, nu er der vist ikke mere at sige end, glædelig 1. december og værsågo' at "åbne" kalenderens første låge!!!! :D


...Eller jo, hvis du er så klog, at du ved hvordan man gør det med kun at få det lille "panel" ind på bloggen og ikke hele videoen, så er du meget velkommen til at fortælle mig det ;) Det ville jeg blive rigtig glad for!

Ingen kommentarer: