7. dec. 2010

Nice things

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Det har jeg lavet idag ;D Sammen med familien = lillesøster, mor og stedfar :)

Og dagens julekalendersang.. Som er på en CD vi hører, der hedder "Merry Mixmas" Syntes den er ret god faktisk. Nogle af de andre sange i "kalenderen" er også derfra :)

Ooog, så er de 2 første billeder fra igår, hvor jeg havde (min mors!) røde læbestift på!! Det havde jeg jo snakket om :) Og jeg er så heldig at jeg godt må låne den:)

Go' tirsdag, jeg julehygger rigtig, I ser nok billeder senere/ altså om nogle dage:)

5 kommentarer:

Astrid B. sagde ...

Ååååååh, hvor ser det hyggeligt ud.
// http://milkdujour.blogspot.com

Unknown sagde ...

Kos! :)
Elsker bloggen din!

Unknown sagde ...

kos!
elsker bloggen din!

Unknown sagde ...

Kos!
Elsker bloggen din!

Gunilla sagde ...

Astrid B: Ååh tak ;) Hyggeligt du kiggede forbi!

Tuva: Uh mange tak! Sejt at jeg har en norsk besøgende;)
PS: selvom du ikke kan se din kommentar så er den blevet sendt, jeg skal bare godkende den før den bliver vist;)