7. feb. 2011

Drømmerier

For noget tid siden skrev Emily om Eltoft Vintage på Amager.. Og selvom jeg ikke har nogle penge pt, kan jeg jo altid drømme, ikk? :D
De er 9 items så jeg lige i Eltoft's facebook sides album Just in, ret smart ;)
Er allermest vild med de to første plus den creme farvede jakke. Dog ved jeg ikke om er mig, men hvis det var, jeg havde pengene, kunne den jo blive;)

Er jo lige startet på projekt denne uge, så på den ene side ved jeg ikke om jeg får blogget, på den anden side tror jeg helt sikkert jeg vil, fordi vi selv kan bestemme over tiden og der ikke rigtig er nogle lektier, andet end dem vi selv giver os selv får :D
Go' mandag aften, nu skal I bare kigge på de her fine stykker tøj;)
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket

Ingen kommentarer: