11. mar. 2011

spiser en søstrenegrene-hindbær-slikkepind elsker at det er fredag. ♥

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
billederne er fra da der stadig var et foto-hold :)
efter "afslutningen" på Aller tog ca. halvdelen af os piger på Baresso i Fisketorvet, inden vi en efter en tog hjem, jeg som den sidste, der ventede på at min far hentede mig ;)
Nu slapper jeg af inden lidt x-factor, med musik, facebook og blogs :)
Har haft en super uge, men som I nok har kunnet fornemme, også en meget træt og travl uge, sådan cirka. Ved ikke helt hvad jeg skal beskrive den som, har bare været SÅ smadret stort set hele tiden :P Så det er jo skønt endelig at have tid til ikke noget :D

nå, men shoppede næsten selvsagt da jeg var i Fisketorvet, må se om jeg kan få vist jer tingene snarest ;)
Da jeg kom hjem lagde jeg mig bare direkte på sengen og læste i et af de mange blade/magasiner jeg har fået med hjem fra Aller ;) læste lige indtil der var mad!

I har med garanti overlevet at jeg ikke har blogget, forhåbentlig ved hjælp af min ny-opdaterede blogliste, hvis I skulle have lagt mærke til det? :)

Ingen kommentarer: