28. apr. 2011

Ting jeg burde...

Photobucket
fuckyouverymuch.dk

- Læse op til afgangsprøverne (der starte i næste uge...)
- Rydde mit værelse op (og støvsuge det)
- Nyde det gode vejr

... Og ting jeg meeeget hellere vil (og altså gør...)
- Stener på computeren
- Snakker med Lenna
- Spiser chokolade

Ovenstående er vist status for lige nu/før... hmpf!

Nåh... Der er fest for udskolingen i aften, og nu tror jeg faktisk at jeg alligevellet vil gå ud i det dejlige vejr, ud til min far + lillebror :D
For læst op får jeg sgu desværre ikke lige foreløbig :(
Håber I er bare lidt mere fornuftige end mig, eller i det mindste bare nyder vejret, så længe der varer!

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej søde Gunilla. Vil du ikke poste et billede, af det du skal have på til festen i aften? :) Det vil jeg gerne se. Jeg burde og kigge noget fysik igennem og lave dispositioner over emnerne. Orker det ikke lige nu hehe ;)

Gunilla sagde ...

Hej søde Kristina (eller Mikkeline?)
Hmm, tjooh måske, har ikke det bedste kamera for tiden og det blir højst sandsynlig bare noget hverdagstøj ;) Men vil lige tage det med i overvejelserne ;)
Hhahah nå det da "godt", så er jeg ikke den eneste :)