19. maj 2011

mr. somebody loves denim

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Alle billeder fra skønne Prince // Kate loves me

Igår var jeg i Røvovre Centret, bl.a. i H&M, hvor jeg liige tog et H&M Magazine med mig. Det er som altid lækkert med gratis magasiner af den gode slags! Nåh, men det var slet ikke det jeg ville med det her indlæg.. Ville lige vise jer denne hottie af en fyr :P Altså... Det er jo ikke lige den slags jeg skriver om normalt, men hold op han er charmerende... Han er nemlig i bladet- i en modeserie om denim- og da der står at han er blogger måtte jeg jo lige tjekke det ud. Ved en søgning på google fandt jeg så ud af, at han har bloggen Kate loves me, som jeg har besøgt før... Nu var jeg bare nødt til at følge ham. Fast.
Tror han er så fangende/betagende, fordi han minder mig om en...
Indlæggets titel er fordi han i bladet har en såkaldt navnehalskæde på, hvor der godt nok står Nobody. Ret coolt, synes jeg ;)
Hehe, er ikk tit jeg har det sådan når jeg ser en fyr i et blad ;D
Der er også noget sygt sejt over hans negle!! Og nåja, hans navn; Prince Pelayo Díaz... (han er vist spanioler (eller spanier?) uuhh)
Udover ham, er han fotograferet med an anden blogger, også med et cool og anderledes navn, Bip Ling. Totalt ungdoms blog, hæhæ ;) hende var jeg også lige ndt til at følge :P

Nåh, min tur i RC var grundet at jeg jo skulle købe ind til mit kostume til sidste skoledag, som jeg jo har lovet, at I nok skal høre mere om... På et tidspunkt ;)

Ingen kommentarer: