21. jun. 2011

Dut

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Photobucket

Er sgu helt rastløs... det eneste jeg kan komme i tanker om, jeg har lyst til er at stene blogs og SATC... men det går jo ikke hele dagen. I aften skal jeg på klub igen og sy min mors julegave (for sidste år, jo den er go' nok. Bedre sent end aldrig, ikk?) færdig! ;)
Burde måske også rydde op eller begynde at pakke til på søndag, hvor vi rejser!!! ...

Er ret vild med min dut her;) Den har jeg også haft i i et par dage, det gør ikke spor for udseendet, synes jeg :)
Skoene er fra Bianco, og jeg er ret så vild med dem! De er behagelige at have på, og de er både 'causal' og festlige på samme tid! (Håber ikke I blir skrømt af mine tæer :P)
Prøvede at lege lidt med skjorte looket. Knappede den skævt med vilje, men senere på dagen puttede jeg så den 'korte' slip ned i bukserne, som I kan se.. :)
Har også et andet par sko, eller to par faktisk, som I skal se snarest. (og ja, det bliver sikker først om lang tid, for let's face it, har jo ikke engang vist jer mine fødselsdagsgaver endnu) :D
Go' tirsdag! Imorgen er der translokation/dimension/something, og er ikke sikker på hvad jeg skal have på.. Kun med hensyn til skoene, og det er også dem her ;)

Ingen kommentarer: