7. aug. 2011

Dad's haircut

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
FØR glatning

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
EFTER glatning

Image Hosted by ImageShack.us
undskyld mig lige for selvportrætterne. her er det åbenbart "svært" at se helt normal ud ;)
Med røde læber og det hele (; - Før og efter jeg glattede det. Og ja, det er jo min far der klipper det. Hehe. Dog har vi set at pandehåret liiige skal rettes en smule til. Heh.
Er rigtig glad for det. Nu er det pludselig glat og u-uglet og let at have med at gøre ;) Meen, ønsker mig skam stadig langt hår, men det er åbenbart et langtidsprojekt..

Nå. Har set i øjnene, at modeuge for mig må blive næste sæson. Så der SKAL (skal, skal, skal) jeg bare med! Basta! Har også aftalt med Michelle, at vi tager dertil, og så sætter en hel dag af. Og når nu vi ikke er så sent ude, mon så ikke vi får det gjort?!
Mit fix må derfor blive stillet på diverse blogs. Det skal jeg også lige love for, at det blir!

Ingen kommentarer: