4. aug. 2011

Surealisme


Her er det outfit som jeg havde på igår (og i forgårs) da vi var et smut på landet hos min farfar.
Kjoleskjorten er vintage, og det er bæltet også, men det har jeg vistnok vist før;) Sandalerne er fra H&M og de ar SÅ behagelige og samtidig smarte på en oldschool måde eller.. ved ikk helt hvad det er. De er bare fede! ;)
Min farfar og hans kone har en kæmpe grund med alt muligt skrammel, men også med sindssygt mange blomster og frugttræer! Her er noget hyldeblomstsaft med en snert af jordbær - mums! Æble-gulerods juicen var også lækker!
---
Har jo været hos Xenia idag med en masse andre piger; Niko, Mona, Hevin, Sidsel og Stina. Altså de fleste af tøserne fra min (gamle?!) klasse. Har ikke set dem længe - pga ferie og rejser - men det var helt normalt, og dejligt, at se dem igen. Og når man så tænker over det, så er det pludselig ved at blive en sjældenhed, og mindre "normalt," jo netop fordi vi ikke skla se hinanden hver dag... Og en uge, du! Om én fucking uge starter jeg, og de fleste andre, jo i gymnasie og hvad man ellers skal gå på. Det sgu helt surrealistisk... Hmm..
---
Vil gerne til CFW, men skal lige tjekke ud, om der er noget for helt almindelige mennesker, på tidspunkter der passer mig ;) Skal I til det, og i så fald - HVAD? Og hvor? Og hvornår? Tell me, please, sweeties! ;)
Gonat! Er mega træt, men orker vist alligevel lige at glo lidt blogs, inden mine øjenlåg klapper sammen.

Ingen kommentarer: