9. okt. 2011

Farligt

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Create myspace graphic with Gickr

Det er helt farligt at gå i skole ved siden af City 2. I fredags brugte jeg lige ca. 450 kr. i H&M. Men til mit forsvar mangler jeg altså både basic ting som den sorte t-shirt og så sådan en lækker denim skjorte dér :) Og sweaters kan man ikke fp for mange af for tiden ;) Har også allerede haft skjorten på, nemlig igår da jeg mødtes med en del af de piger jeg var i praktik med på Aller tilbage i marts. Det var superhyggeligt, og håber på at vise jer billeder, hvis de ellers er med på at blive flashet herinde. Sådan noget skal man jo spørger om ;)
Ha en lækker søndag. Jeg stener bare, er lidt syg...

4 kommentarer:

Quyen sagde ...

Lækre køb. :)

Jeg synes ikke City 2 er noget at råbe hurra for... Men okay, det eneste sted jeg kigger der er også bare H&M, hahah.

Gunilla sagde ...

Tak, elsker dem også allerede ;)

Haha, du siger dig selv lidt imod nu, da det jo netop var H&M jeg købte de lækre ting i :P

J'adore blog sagde ...

Super fin blog du har :-)
Du skal være meget velkommen til at kigge forbi min :-)
http://jadoreblog.dk/

Gunilla sagde ...

Jamen tak :)