3. okt. 2011

an old one

Nu hvor jeg alligevel sidder og sover lidt over historie og NV lektier, kan jeg lige så godt bruge tiden lidt mere fornuftigt ;)
Jeg har jo lyst til at blogge! Og har stadig en masse idéer, men det er tiden der er knap, synes jeg, og jeg er bare træt, træt, træt konstant! (:
Nåh, men i hvert fald et per ugers gammelt outfit her.
Har også en masse nye ting at vise jer, men ja, har mange prioriteter og svært ved at vælge ;) På lørdag til søndag skal jeg forresten have søde Melanie og Kristina overnattende, da vi, sammen med de andre piger vi var i praktik på Aller med, skal holde hyggeweekend, og de ikke bor her på Sjælland. Blir så god!! :)
Nåh, back to work...

2 kommentarer:

Mette sagde ...

Det er så fint det mintgrønne bælte :)
Vil du kigge forbi og evt. Følge?

Gunilla sagde ...

Uh tak, det er faktisk også mit yndlings ;)
Altså plejer at tjekke dem ud der kommenterer, men det her virker lidt modvirkende, vil jeg sige (: ...