30. nov. 2011

2 gange søde tøser

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Smider lige et par collager i hovedet på jer!.. :D
Ventede en lille time på skolen med Dina, inden vi tog hver til sit. Så vi fjollede lige lidt foran hendes webcam. (Hvem der havde en macbook..) Derefter tog jeg til Rødovre Centret med Silke. Der fjollede vi også ;) ÅÅH det er dejligt for en gangs skyld ikke at skulle arbejde idag, ellers ville jeg først være hjemme nu! Og så skal først jeg møde kl. 12 imorgen! Lææækkert, siger jeg bare!
Har fået købt mig en masse nye ting på det sidste, bl.a. de bordeaux bukser, det blå hårbånd/ørevaremere, som jeg købte igår, og de overlæke sko, som jeg lige har købt idag. Elsker dem! Har nu også fået købt nogle julegaver, som var formålet med Rødovre-turen idag. Arj, en del af "formålet" var helt klart også at ses med Silke! :) Overvejer virkelig om jeg ønsker mig allemandsejet Carhartt, da den jo er meega sej, men ja, alle ahr den jo... Så hvis det endelig var, skulle det være i en lidt anderledes farve, og så med dutten på i toppen, som jeg ikke ved om man kan se på billedet :D

Ingen kommentarer: