13. dec. 2011

husk gaven



Bianco støvletter, Converse sko, Rihanna - "Talk that talk", Vagabond støvler (min mors), Urban Ears, Giana Factory - "Bloody game", Maria Black fingerring, Miss Bibi sko-fingerring, Ikea Turbo tøjstativ og Monki Diella sko.

Min ønskeseddel for i år, indtilvidere. For en gangs skyld husker jeg at lave en at vise jer! ;)
Vil lige tippe jer om siden huskgaven.dk, hvor man kan lave sin egen ønskeseddel og se andres. Andre kan så strege gaven ud når de har købt den, så man ikke får flere af samme gave. Jeg synes det er smart! :)
Monki skoene kan man sikkert ikke få mere, men de er sygo seje alligevellet! Ønsker mig egentlig de beige støvletter i sort, men det fik jeg åbenbart ikke gemt et billede af, mens det fandtes på hjemmesiden. Håber de stadig findes i butikkerne, ellers dør jeg, for jeg dør virkelig over hvor perfekte de er!!! Converse'ne må meget gerne være "lov cut" men ved ikke om man kan få dem sådan i den farve.. hæhæh

Og når nu vi er ved gaver, vil jeg lige (for tredje gang idag) sige tillykke til min søde veninde og kusine Silke, som I sikkert godt kan huske jeg har vist billeder af før! ;) TILLYKKE SILKE <3

Ingen kommentarer: