10. feb. 2012

nygammel skjorte + weekendsplaner!!

CmjPa_ on Make A Gif, Animated Gifs
Jajaja, lortekvali, men synes lige I skulle se min nye skjorte, som ikke er så ny mere. Købte den på udsalg i Weekday til 75kr (!!), samme dag som jeg fik min næsepiecing. Skoene er fra Monki, og måske har I set dem før. Elsker dem, og I får et ordenligt billede en anden gang. De er nemlig en slags julegave, og dem har jeg jo ikke vist jer endnu... hæhæ ;)
I aften skal jeg til fest hos en fra min klasse og vi skal "varme op" hjemme hos mig, på mit lille bitte værelse, 9-10 personer. Hygge, hygge! ;)
Lørdag til søndag skal jeg være ude på skolen og lave skolekomedie. Jeg er på kostume, men skal ogsp danse lidt, i slutscenen. Er DÅRLIG til at danse, siger det bare...
Ka' I ha' jer en super lækker weekend, lige meget hvad I nu skal! :)
PS: jeg skal have pandekager til aftensmad lige om lidt!

2 kommentarer:

Mia Ricaplaza sagde ...

årh, elsker at lave skolekomedie! På min efterskole er vi på dramaholdet også ved at forberede årets store musical, ih det er så spændende :-)
Btw, super fed blog du har! Er blevet fast læser. Skal vi følges? :D

xx Mia
http://earthtomia.blogspot.com

Gunilla sagde ...

Jah det har også bare været superfedt! Men er nu også meget glad for at det er overstået :D Held og lykke med jeres musical! ;)
Og tak, fedt at høre :)