8. aug. 2012

iPhone covers

Image Hosted by ImageShack.us
1., 2., 3. og 4.
Yay! Om lige om snart kommer der en lækker iPhone 4s ind ad døren til mig! Årh jeg glæder mig! Har den mest lavsige Nokia nu, mand hvor er jeg træt af den!!
Nåmen, så var det jo planen at jeg skal have mig et fint cover til den, både fordi det jo beskytter, men mest fordi det er pænt (forfængelighed længe leve!..) ;) Havde set nogle lækre covers med det såkaldte tribal mønster og andre seje mønstre her i blogland, men kunne ikke lige finde de præcise jeg havde i hovedet, så søgte på google og fandt de her lidt dyre men vildt seje nogle på noget der hedder zazzle.co.uk...
Tror ikke det bliver det med landskabet, det var bare flot, men så er det bare spørgsmålet om hvilket et af de andre jeg  vælger.. Er mest til 2'eren nu tror jeg, men det skifter hele tiden.. Køber i hvert fald en af dem snart.
---
Tilføjelse:  Ok, de er jo MEGET dyre, det er jo inkl. shipping fra udlandet, 111kr bare for shipping... fuuuuck det er hermed droppet!! øv.. må på udkig efter bedre alternativer. troede lige jeg var smart der, men nej.. ;) Men de er jo flotte alligevellet!

Ingen kommentarer: