14. aug. 2012

Outfit med nye ting og lækre piger

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
For et par uger siden tog jeg med Helena og Claudia her (og Pernille, som vi mødte senere) til Olivers 18års. Her er hvad vi havde på, lige udover at Claudia i sidste øjeblik valgte at skifte tøj og tage håret ned ;)
Alt mit tøj (plus skoene, som I ved) er nyt. Toppen købte jeg på udsalg for 10 Euro i Zara i Slovenien, hvor jeg også købte tre andre lækre toppe. Shorts'ne er vintage Levi's og købt på Roskilde festival, hvor jeg lige var en enkelt dag med Pernille og Camilla. Helena har min hat på, bare for billedernes skyld! ;)
Jeg kender pigerne gennem Pernille, og som I måske kan se er det jo altså endnu en Helena ;) Men de er i hvert fald både søde, sjove, lækre og stilede, så der har jeg jo været ret så heldig! :)

Ingen kommentarer: