19. sep. 2012

Dagens outfit 190912

Image Hosted by ImageShack.us
Jep! Et ægte dagens outfit, i anledningen af at jeg har været på National Museet med klassen og derfor fik tidligere fri, så jeg rent faktisk har haft tid til alt muligt som jeg ikke plejer at have tid til. Længe leve tidligt fri! Har pludselig haft tid til alle mine lektier OG nu også blogging og hygge! Dejligt, for skal på arbejde i aften, og plejer ikke at have tid til noget særligt her onsdag eftermiddag :)
Mavebæltet har jeg btw selv lavet, kan ikke huske om jeg har fortalt om det, men nu får I det i hvert fald at se. Er ret stolt af det, selvom det vist lige skal have en gang til under symaskinen nu kan jeg se.. Lavede det af et gammelt og yderst grimt Eastpack.. :)

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

elsker dine sneakers :)
xoxo http://phuckyostyle.blogspot.dk/

Unknown sagde ...

skønne sneakers!!! :) xo
http://phuckyostyle.blogspot.dk/

Gunilla sagde ...

Hehe ro på, har skam fået din søde comment! ;) Og tak, det ved jeg du gør, du lader mig ikke være i tvivl :D
Møs