21. okt. 2013

When Saints på repeat


På Roskilde genopdagede jeg hvor fantastiske When Saints Go Machine er! Havde bare i baghovedet at de da vist var meget gode.  Og var lige ved slet ikke at tage til deres koncert fordi den var kl. 3 om natten og Klara og jeg allerede havde stået op og sovet til den forrige koncert vi var til samme aften. Haha. Men efter vi havde delt en pizza var vi sørme friske igen, og sikke en overraskelse! Hold kæft jeg var glad for vi gjorde det! Derfor var det også dem jeg valgte at gå til koncert til i lørdags på Forbrændingen i Albertslund fordi min ene veninde Helena havde givet mig en gratis koncert med ledsager dertil i 18 års gave! Tog så min anden veninde Helena (Lenna) med, og det var så dejligt, at jeg de sidste aftener bare har hørt denne youtube video på repeat mens jeg har skrevet alle de mange stile jeg har for til denne uge. FIRE siger jeg jer. Men har lavet to af dem, heldigvis. Nu vil jeg vende tilbage til netop lektielavningen fra denne lille overspringshandling. Kan I have en god mandag aften!

1 kommentar:

CecilieBruun sagde ...

Der findes heller ikke noget bedre end at genopdage et band! :)
http://www.cecilie-bruun.dk