4. aug. 2010

Amalienborg var fedt

.. men hjemme igen er federe ;)
Åh ja, jeg eelsker at være hjemme!! Alene vel at mærke..
-aijh, kan skam også godt li at være hjemme selvom der er andre hjemme, men elsker at være alene hjemme :)

Nå, det var slet ikke det jeg ville sige..
Lige nu sidder jeg ved com'en og spiser lækker koldskål og drikker te, mums og hyyyyyyyyygge!


De næste par dage tror jeg, at jeg så småt vil til at vise jer, hvad jeg har shoppet i Polen, og det er ikke lidt;P
Glæder mig altså til at vise det!!

Glæder mig dog allermest lige nu til, at min yndlingsveninde Lenna kommer hjem, men det gør hun først på lørdag - det er der jo laaang tid til :(
Men overlever nok ved at sms'e med hende i ny og næ;)

Og her kommer så lige en slags dagens... bedre blir det ikke indtil videre, men når min mor kommer hjem, blir hun straks beordret til at tage et ordenligt dagens af mig;)


Neej, jeg har ikke spist TO kager i træk,
den første var bare ikk lavet ordenligt..
lang historie, seriøst:/

Ingen kommentarer: