4. aug. 2010

ENDELIIIG!!

Endelig, mand! Endelig fandt jeg overføringskablet og glattejernet - i den samme taske, og sikkert puttet derned så jeg ikke glemte hvor de var;) Flot!

Nu er jeg ved at lægge neglelak på, skal til Amalienborg med bonusfarmor kl to, så har også klædt mig lidt fint på;D
Det er en meget forsinket fødselsdagsgave fra hende, som vi allerede har prøvet at "indløse" eller hvad det hedder to gange før, hvor hun så fik ondt i benet eller øjnene eller noget... :D

Skal bare lige finde ud af hvilke øreringe jeg skal ha' på, det skal være nogle af mine nye tror jeg..


Mange af smykkerne er nye,
men nogle er dog også gamle ;)

Enten skal jeg have dem her på, men de er ret tunge :(...
..eller også demme her..
..eller dem her og en rose det "ekstra" hul...
eller det skal jeg vist lige meget hvad :P

Har en fingerring på med nærmest den samme sorte plastic rose som øreringene, så det blir nok en sort en af slagsen idag:)
Uunderligt, for jeg har købt dem i hver sin butik.. Øreringene er fra Cubus og ringen. som jeg viser senere på t dagens er fra Chace Chace, ligesom man måske kan se at "net øreringene" også er fra:)

Ingen kommentarer: