3. aug. 2010

Hygge aften// aften hygge

Ligger her i min seng og har tjekket blogs,- det har jeg vist egentlig det meste af dagen;)
Meen, ved I, hvad jeg også har gjort idag?! Jeg har været ude at løbe langt om længe, det er i hvert fald længe siden, sådan cirka... 3 måneder siden, jeg sidst har løbet?!...
Nå, skal prøve at komme nogenlunde tidligt i seng, der er jo kun en uge til det er skole igen :/

Har stadig ikke fundet mit overførselskabel, så har ikke engang nogle billeder at vise... Ellers ville der være dokumentation på, at jeg var ude at løbe - eller i hvert fald på et jeg strækker ud bagefter;)

Nu vil jeg prøve at få ryddet lidt mere op, så kan det jo være jeg finder kablet af denne omgang? Jeg kan heller ikke finde mit glattejern, hvad er det dog for noget?
Bagefter vil jeg måske spise lidt koldskål med mor og stedfar:)

Ingen kommentarer: