6. sep. 2010

Wedges!?

Øv, der gik åbenbart ged i det igår, men altså, som jeg skriver(skrev!) længere nede i indlægget havde jeg lavet lektier hele dagen, og jeg skrev det altså igår, men ja, der gik lort i det da jeg var lidt presset med lektier, så ville bare lige give lyd fra mig, og så virkede det ikke en gang:/ ... Nå, havde ellers glædet mig til at blogge, eftersom de sidste par indlæg jo bare har været planlagte og ikke-så-personlige eller hvad man skal sige... Nå, nu blir det bare til dette, som jo skulle have været for igår, og så vil jeg ellers fra imorgen af virkelig forsøge at blogge "ordenligt" - altså mere som jeg har lyst til;) Har også glemt mit kamera hos min mor, så kan ikke engang vise et gammelt dagens eller idagens;o) Ok, ses/skrives, jeg ku blive ved!

Det oprindelige indlæg:

Tjek dem ud! - for idag står den på lektier, lektier og lektier, så når desværre desværre desværre ikke at blogge andet idag, surt show!! :(
Sådan er det, see ya:)

Ingen kommentarer: