7. sep. 2010

Morgen inspiration


Fransktimerne er aflyst, så skal først møde kl. 10 idag, luksuus :P
Så sidder og tjekker lidt blogs på Bloglovin' og hygger mig med det;)
Og så var det, at jeg faldt over denne coolness skjorte fra Cheap Monday. Detaljerne er self det fede ved den, ellers er den meget normal, men jeg ku' virkelig godt tænke mig den (el. en magen til) også selvom det er en herre model, men det er jo lige meget, den skal jo sidde løst:)
Og mon ikke jeg mystisk nok kom i tanker om, at min stedfar i sidste uge foreslog at vi plus lillesøster tog til kbh IDAG?! Sådan husker jeg det sgu... Derfor burde jeg jo også have brugt min tid fornuftigt på lektier her til morgen, men det har jeg altså også forsøgt på, det gik bare ikke så godt... Hmm, må lige høre ham om det overhoved blir til noget og om jeg husker rigtigt;)

Ok, regnede bare med et hurtigt indlæg, det blev det ikke... Skal også i skole snart, go' tirsdag derude:)

Ingen kommentarer: