2. nov. 2010

Det som at jeg købte// 2-pak-fan

;) Ved godt det er babysprog, men det lyder bare godt, ja det gør;)



Det har jeg købt:
- Sorte næsten-nylon strømpebukser, 2-pak fra H&M
- Grå og sorte bomulds strømpebukser, også 2-pak fra H&M
- Grå og rosa knæstrømper, også 2-pak fra H&M
- Jeans fra Topshop, Husk 10% i Magasin med et Goodiecard. . .
- 3 bh'er, også fra H&M. 2 af dem er med aftagelige stropper eller til at have "kryds" på ryggen eller halterneck..

Ja, det var altså de eneste butikker vi nåede i, næsten, i hvert fald. Men vi skulle jo også videre til min mormor og morfar(:

Havde bukserne på igår, men som sagt, bedre billeder af dem kommer, for de er virkelig fede.
Men håber også snart at få det famøse, brede blogtema/skabelon, så mine billeder kan blive store med photobucket.com uden at jeg kokser i det;)

Nåmen har nye stømpebukser og knæstrømper på idag, det for I se senere;)

Ingen kommentarer: