2. nov. 2010

Mig og Lenna // Lenna og jeg

Alt H&M undtagen skjorten, den er vintage.

Lennas trøje er (også) fra H&M

Babysprog igen ;D I know, og har også "rettet" det, ikk.. (:

Nåm Lenna var lige forbi, vi ar "så heldige" at vores engelsk der først var til imorgen, så vi forbedrede det lige en lille smule her til aften.
Hun havde taget denne fine shirt på, fra ingen andre en H&M.. ligesom mit eget outfit idag :)
Hendes trøje er btw også ny, ligesom mine strømpebukser og knæstrømper;)

Jeg kan vist ikke finde på andet til den der "Really Old School Chic" H&M Blackbook t-shirt, for hvis jeg tænker tilbage på det her outfit, er det jo næsten en kopi :D

Og nåh ja, der sgu under en måned til jul, eller, altså, til december i hvert fald. Jeg må seriøst snart både lave ønskeliste og ikke mindst en give-gave-liste

Ingen kommentarer: