3. nov. 2010

Min yndlingsfilm

via Google

Tror SATC1 er min "nye" yndlingsfilm. Eller i hvert fald min yndlings film;)
Har aldrig rigtig vidst hvilken film der var min favorit, men har bare den her på hjernen så tit, og vil hele tiden se den.
Det er den eneste, ja den eneste i HELE satc "serien" jeg har set. Hverken selve serien eller 2'eren har jeg set. Vil i hvert fald godt se serien... ku være sjovt, tror jeg, men har hørt at s'er filmen ikke var såå god, men kommer nok til at se den på et eller andet tidspunkt alligevel;D

Skal købe ind til kager nu og skal på arb. senere...
Sejs;D

2 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

Ja, filmen er virkelig fantastisk!
Serien er dog bedre. Den burde du se engang, det er skøn underholdning. Hvad angår 2'eren er den også meget underholdende, men slet ikke på niveau med hverken serien eller film 1.

Gunilla sagde ...

Uuh ja ikk;) Har også tænkt rigtig mange gange jeg skal se serien. Skal. Ske. Nu. ;D