30. dec. 2010

Polan' baby!

Heej, OK, nu ska I lige høre her! Ved ikke lige hvad der er sket for mig, men har helt glemt at fortælle jer, at jeg skal holde nytår i Polen og er her faktisk nu. Altså, det var også derfor jeg ikke kiggede ind igår, da vi brugte hele dagen på rejsen.
Men altså, nu er vi her, med en heeel forfærdelig masse bridge-spillere. Fordi Hr. Stedfar aaltid holder sådan en spille-bridge tur over nytår i Polen, hvor hotellet vi bor på holder den vildeste gallafest og det hele. Har jeg hørt. Lad os se hvor sjovt det blir' med mig som eneogalene teenagertøs + 2 x småpiger + a million bridgespillere... ;) Men altså, jeg overlever nok! Så har jeg også prøvet det med.
Photobucket
Nå, men idag har vi været ude at shoppe lidt, min mor og jeg.
Det eneste jeg købte var dog kun disse to eyelinere, som jeg længe har haft lyst til at prøve. Altså prøve denne type, som hverken er en hård blyant eller en flydende med pensel.. En slags mellemting. Min mor har også en jeg har lånt og var rigtig begejstret for, og da jeg så faldt over dem her i en Matas lignende butik, til kun omkring 7 zloty stk, som er omkring 14 danske kroner! Amen hallo, det jo ingenting, men Polen er generelt vildt billig :) Nå, og så også en neglelak, som jeg også syntes var rigtig flor, og havde kigget på en magen til fra Gosh, men denne var igen langt billegere. nu må vi så se, om kvaliteten og holdbarheden så også spejler sig i prisen ;) Phew, det var da en ordenlig smøre, bare om de der køb, mand! ;)
Har allerede prøvet den sorte eyeliner. Her er resultatet, uden mascara ;)
Photobucket

I morgen har jeg så planer om at laver disse new years negle, eller nogle der ligner, i hvert fald ;)
Glæder mig også til at vise jer mit nytårs outfit!! :D

Ingen kommentarer: