6. jan. 2011

Hverdags glæde

-I got eggs n' bacon!!!
Seriøst, har aldrig, jeg gentager; aldrig, oplavet før, at min far kommer ned på mit værelse og spørger, om jeg kan lide scrambled eggs og bacon, og da jeg så svarer ja, siger han noget med; jamen så går jeg op og laver det til os...
Bare sådan lige! Altså, det eneste tidspunkt vi spiser sådan noget herhjemme, er til fødselsdags morgener! Det var totalt dejligt, sådan en lille overraskelse at stå op til :)
PhotobucketPhotobucket
Nåhm, har også først haft tid nu, fordi jeg har maaange lektier for, det kender I vel til? ;)
Jeg mener, første skole dag anno 2011, og vi får lektier for i hvert fag, uden pis! Ok.ok. Vi får altid lektier for i hvert fag om tirsdagen, men alligevel, det er noget en... et.... pres? I hvret fald er det hårdt at vænne sig til:) Men det går, og igår og idag har jeg da også lavet nogle lektier med Lenna, Niko og Xenia, vi skal lave om SF i samfundsfag... Så det har været meget hyggeligt, plus vi sang lidt SingStar idag, hold kæft hvor jeg stinker til det:P

Ingen kommentarer: