7. jan. 2011

Januarsudsalg

Der er jo januarsudsalg nu, og selvom vi skal meget her op til februar ifht. optagelse på et gymnasie og sådan noget skole noget, så tager jeg mig en "fridag" og tager ud og shopper med Silke-kusinen ;)
Her er lidt (øh, lidt?) udsalgsfund, jeg kunne tænke mig... Læste endda hos Kia, at Monki har totalt meget udsalg, vi snakker 50-70% ...!
Men det bliver jo nok ikke ligefrem alt jeg køber, over hoved ikke, og enten er der også udsolgt eller også er det ikke de samme ting der er på udsalg på nettet og i de "rigtige" butikker... :)
Men jeg ska jo heller ikke bare shoppe for at shoppe, så må lige tjekke mine skabe og se hvad jeg egentlig mangler;)
Men de her ting er i hvert fald fede!
Photobucket
Sorte transperante toppe og kjoler, fra venstre oppefra; Alaia dress, Alice dress, Fatime dress, Alandra top, Neola dress og Mary top.
Photobucket
Skjorter, fra venstre; Miranda blouse, Nina blouse og 2 x Olga blouses (den sorte og den hvide)
Photobucket
Sjove og skæve, fra venstre; Inger top, Miley top og Jemma top.
Photobucket
Lidt detaljer, fra venstre oppefra; pink og sort Irma bh (Monki), pink strømpebukser, sort blomstrede strømpebukser, hvis blomstrede strømpebukser og lilla bh (H&M) - under "undertøj" her!

Uh, her var jo meeget sort tøj, det ligner ikke mig;) Dog syntes jeg ikke det lignede at Monki sagerne var på udsalg?... Nå ligemeget, de er i hvert fald flotte!

Nå kan I lige ha' en god weekend!! :D

2 kommentarer:

EMMA sagde ...

Monki har nogle rigtig fine ting, og kvaliteten er faktisk overraskende god!
Desværre er der ingen butik i nærheden af hvor jeg bor..
♥ EMMA

Gunilla sagde ...

Ja jeg elsker også bare deres tøj, men der er heller ikke nogen butik i nærheden af mig, derfor vil jeg se mit snit til at komme afsted til en på en shoppetur hvor der er en Monkibutik;)